Accés UPC Alumni

Has oblidat la contrasenya?

« Agenda Agost 2016 »
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg

Agenda per temes

3a Jornada anual UPC Alumni: L'ecosistema de l'automoció

Quan 14/05/2014 de 09:00 a 22:00
On Circuit de Barcelona CATALUNYA
Què
  • Activitats socials

Organitza UPC Alumni

Informació addicional

La III Jornada anual UPC Alumni 'L'ecosistema de l'automoció' es desenvoluparà el 14 de maig al Circuit de Barcelona CATALUNYA, coincidint amb els entrenaments de Fórmula 1. Els participants podran assistir als entrenaments de F1 dels vehicles que hauran competit durant el FÓRMULA 1 GRAN PREMI D'ESPANYA PIRELLI 2014, del 9 a l'11 de maig de 2014 *.

Si vols participar en la III Jornada anual UPC Alumni, omple el formulari i t'enviarem la informació sobre el que cal fer per formalitzar la inscripció. Entre els inscrits abans del 7 de maig, sortejarem deu entrades per assistir al Gran Premi de Fórmula1 que tindrà lloc, del 9 a l'11 de maig, al Circuit de Barcelona-Catalunya.

Formulari d'inscripció

Programa de la Jornada

De 9 h a 18 h. Entrenaments oficials de Fórmula 1.

18.30 h. "L'ecosistema de l'automoció". Taula rodona moderada pel president del Clúster de la Indústria d'Automoció de Catalunya, Vicenç Aguilera, amb la participació de:
  • Laia Sanz, pilot de Moto Enduro
  • Marc Gené, pilot de Fórmula 1
  • Manuel Muñoz, enginyer de Pirelli
  • Stefan Ilijevic, gestor de predesenvolupament, patents, innovació i relació amb universitats de SEAT
  • Francesc Roure, responsable acadèmic de l'Equip Formula Student de l'ETSEIB (ETSEIB Motorsport).
A l'acte serà present el conseller d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, Felip Puig Godes.

Paral·lelament, al llarg de la Jornada, els assistents podran veure alguns dels vehicles dissenyats pels estudiants i estudiantes de la UPC que participen en les competicions universitàries Formula Student i MotoStudent.

Les inscripcions inclouen:

• Acreditació per assistir als entrenaments de F1 el dia 14 de maig
  • Sopar
  • Sorteig de dues localitats pel Gran Premi de Fórmula 1 que tindrà lloc del 9 a l’11 de maig de 2014.

Preus:

• 29€ pels UPC Alumni Premium
  • 58€ pels UPC Alumni bàsic i altres assistents

Si vols participar en la III Jornada anual UPC Alumni, omple el formulari i t'enviarem la informació sobre el que cal fer per formalitzar la inscripció.

Formulari d'inscripció

* Entrenaments subjectes a la decisió de les escuderies participants

Almirall  Caixa bank Ajuntament de Barcelona
Caixa d'Enginyers