EEI - Prepara't i vés per feina

• EEI - Prepara't i vés per feina
  • 2018-02-28T12:00:00+01:00
  • 2018-02-28T14:00:00+01:00
Estàs pensant a fer pràctiques en alguna empresa? Vols fer el teu treball de fi de grau fora de la Universitat? Busques la teva primera feina? Guanya eficàcia a l’hora de trobar una empresa on puguis fer una estada de pràctiques. Analitza el teu perfil professional i les expectatives personals, pensa en les possibles oportunitats que t’ofereix el mercat de treball i troba la feina que més t’interessa.
28/02/2018 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)
Aula 8. EEI. Pla de la Massa, 8 Igualada
Telèfon de contacte

L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.

Logo SOCLogo GeneralitatLogo MinisteriLogo UPC Alumni

arxivat sota: