Sou a: Inici / Comunitat / Som Alumni / Nou Club Alumni: Centre Català del Plàstic Alumni

Nou Club Alumni: Centre Català del Plàstic Alumni

El CCP és un centre públic d'R+D de caràcter consorciat, integrat per la Generalitat de Catalunya, la Universitat Politècnica de Catalunya, l'Ajuntament de Terrassa i les associacions més representatives a nivell nacional del sector industrial del plàstic. Creat el 1993, va néixer amb la vocació de ser un instrument al servei de la millora de les empreses i amb aquest mateix esperit continua avui desenvolupant la seva tasca.
Nou Club Alumni: Centre Català del Plàstic Alumni

El seu Club Alumni servirà per acollir i dinamitzar trobades de networking, compartir coneixements i engegar col·laboracions entre els seus membres, consolidant un col·lectiu de professionals de valor afegit.

El seu president  és  Cedric Morhain, graduat a la EEIGM (Escola Europea d’Enginyeria de Materials  de França, amb participació de la UPC. Al 1996 Cedric Morhain es va integrar en el Centre Català del Plàstic, en els inicis del Centre.

Va realitzar el doctorat sota la direcció del Dr. José Ignacio Velasco, participant també en les diferents activitats del CCP: docents i col·laboracions amb empreses.   La seva tesi doctoral presentada a la UPC a l’octubre del 2001 estava centrada en “Plastics and Polymer Engineering Technology/Technician”.

Actualment  treballa a la empresa Zobele España, filial d’una multinacional dedicada al desenvolupament i  la fabricació de bens de gran consum, com a director del Centre de Ciències dels Materials, responsable a nivell de R+D dels materials i productes químics del grup.