17a Festibity la festa de les TIC

La Festibity i la FIB, la robòtica i la intel·ligència artificial: RoboTIC
28/05/2019 (Europe/Madrid / UTC200)
Teatre Nacional de Catalunya -Plaça de les Arts, 1, 08013 Barcelona
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

La Festibity i la FIB, la robòtica i la intel·ligència artificial: RoboTIC

Com cada any des del 2002, la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) i la seva associació d’antics alumnes, FIB Alumni, organitzen una de les trobades més esperades del sector TIC, la Festibity, un esdeveniment de networking i de reflexió on es tracten temes rellevants del món de les Tecnologies de la Informació amb una perspectiva particular i única. La Festibity aplega una mitjana de 500 persones entre CIOS, fibers, experts i equips directius de les principals empreses TIC.

Enguany ,la 17a Festibity, es dedicarà al món de la robòtica i la intel·ligència artificial disruptiva. Tindrà lloc dimarts 28 de maig, a partir de les 18,30h, al Teatre Nacional de Catalunya sota el lema RoboTIC!

La robòtica i la intel·ligència artificial ja han començat a impactar en tots els àmbits de la vida: els negocis, la salut, el transport, la banca, l’educació, el turisme, la seguretat…. Es tracta d’una revolució imparable. La Festibity d’enguany permetrà conèixer la seva evolució, els objectius i l’impacte que està tenint i que tindrà, tant en el món empresarial com en la pròpia societat. Seran els robots un més a la família? Un company de feina més? Com podrà, la intel·ligència artificial, modificar la societat i adaptar-se a la pròpia ètica personal de cadascú? Seran tot facilitats o entrarem en un caos difícil de controlar?

Trobareu tota la informació d’aquest esdeveniment al web de la Festibity

Consulteu el programa de la jornada

arxivat sota: