2n Fòrum de Talent en Enginyeria Biomèdica

14/03/2018 de 08:30 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est - EEBE (UPC)

Els graduats en Enginyeria Biomèdica son actors clau en el desenvolupament i innovació del sector de la tecnologia sanitària, amb formació interdisciplinar que integra els coneixements i habilitats de l’enginyeria amb els de la medicina. El Fòrum, organitzat per les universitats UPC, UB i UPF i les organitzacions empresarials  FENIN i CataloniaBio & HealthTech, vol ser una plataforma anyal de trobada entre estudiants i graduats en enginyeria biomèdica i empreses del sector de tecnologia mèdica.

Aquesta trobada oferirà a les empreses interessades a participar, un espai de networking "estudiant-empresa" (mitjançant un espai físic propi), així com l'oportunitat d'explorar noves iniciatives de col·laboració entre ambdós col·lectius.

Les modalitats de participació per a les empreses comprenen:

• Estand de presentació d'activitats de l'empresa (150 €), habilitat amb una taula i dues cadires per a col·locar el material aportat per l'empresa per a l'esdeveniment (roll ups, fullets, etc ...) i la possibilitat de realitzar networking amb els alumnes .

• Col·laboració com a empresa patrocinadora (500 €), que, a més de totes les opcions anteriors, permetrà a l'empresa realitzar una presentació corporativa i tot seguit disposar d'un temps per al contacte directe amb els estudiants assistents (30 minuts en total aproximadament).

Més informació: www.fteb.upc.edu/ca