7a Jornada anual UPC Alumni 'UPC Spirit'

• 7a Jornada anual UPC Alumni 'UPC Spirit'
  • 2018-07-03T19:00:00+02:00
  • 2018-07-03T23:59:59+02:00
La Jornada UPC Alumni s'organitza anualment amb l'objectiu de facilitar el 'networking' entre els exalumnes de la UPC i aquelles persones que estan o han estat vinculades a la Universitat, i aprofundir en un tema rellevant per a la societat i el món politècnic.
03/07/2018 des de/d' 19:00" (Europe/Madrid / UTC200)
Sala Auditori, Edifici Vèrtex, Pl. Eusebi Güell, 6 Barcelona.
Telèfon de contacte

El 3 de juliol de 2018 celebrem la 7a. edició de la Jornada Anual UPC Alumni, enguany amb el lema UPC Spirit. Podreu retrobar cares conegudes mentre gaudiu d'un temps de joc amb l’UPC Spirit Game, alhora que poseu a prova els vostres coneixements sobre la UPC i d'altres temes d'actualitat i de cultura general. L'equip guanyador s'emportarà un reconeixement d'UPC Alumni.

Posteriorment, Lluís Soldevila, FIB Alumni, ens farà pensar sobre un nou tema: #beYourBest. I per primera vegada s'atorgarà el premi a laalumni de l'any, entre les diferents propostes que els clubs Alumni han proposat.

Com a final de festa, acabarem amb un còctel i continuarem amb el networking.

Condueix l’acte Mabel Martí, periodista

• 19:00 Benvinguda, a càrrec de Josep M. Vilà Solanes, president d’UPC Alumni
  • 19:10 Conferència de Lluís Soldevila, UPC Alumni, goal sherpa i  conferenciant internacional sobre #beYourBest
  • 20:00 UPC Spirit Game
  • 20:25 Premi UPC Alumni de l'any
  • 20:30 Cloenda, a càrrec de Francesc Torres Torres, rector de la UPC.

Còctel i networking

Reserva la teva plaça

Ithink UPC
Caixa Enginyers