Camins.cat - Curs de gestió i explotació d’infraestructures portuàries

• Camins.cat - Curs de gestió i explotació d’infraestructures portuàries
  • 2019-09-10T11:00:00+02:00
  • 2019-09-25T12:00:00+02:00
  • La formació, organitzada pel Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya, amb la col·laboració del Port de Barcelona, inclou temes com la planificació portuària, el finançament d'infraestructures, les operacions marítimes i terrestres, la digitalització dels ports i la seguretat operativa. El curs s'adreça als enginyers i enginyeres de camins que estiguin desenvolupant la seva activitat en l'àmbit portuari, tant en àmbit públic com privat i als estudiants que hagin de decidir en quin sector volen desenvolupar la seva activitat i vulguin conèixer les particularitats de la gestió portuària.

10/09/2019 a 11:00 fins a 25/09/2019 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC200)

El curs tindrà lloc tots els dimecres, del 25 de setembre a l’11 de desembre de 2019, de 16 a 20 hores al Col·legi d’Enginyers de Camins.

Per a més informació feu click aquí