Camins.cat - Dona i Enginyeria. La revolució tecnològica és femenina

• Camins.cat - Dona i Enginyeria. La revolució tecnològica és femenina
  • 2018-10-03T19:00:00+02:00
  • 2018-10-03T23:59:59+02:00
  • El Col·legi d’Enginyers de Camins i l’associació Young IT Girls organitzen un debat amb estudiants i dones enginyeres de camins amb una vinculació destacada en el món de la innovació. El debat inclourà diverses perspectives del sector, des de les estudiants més joves fins a professionals amb una posició de lideratge en aquest àmbit. Entendrem la perspectiva de la dona alhora que encoratgem a moltes altres a emprendre en aquest sector, sempre de la mà de la innovació, la tecnologia i mirant el futur.

03/10/2018 des de 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya c/ Dels Vergós, 16 – Barcelona | FGC Les Tres Torres

L’associació Young IT Girls, en part impulsada per Enginyeries de Camins, pretén promoure vocacions tecnològiques entre les noies més joves, així com apoderar a la dona en el sector.

PONENTS

Moderadora: Anna Grau. Smart Cities & Mobility Consultant a Doxa Innova & Smart i Co-fundadora i Presidenta de l’Associació Young IT Girls.
Helena Galvany, Estudiant de Batxillerat i decidida a emprendre Enginyeria de Camins, Canals i Ports
Anna Torralba. Smart Cities Consultant a co-fundadora de l’Associació Young IT Girls.
Cristina Garcia. Project Manager en Enginyeria de Caminos en PISAN
Estefanía Martínez. PhD & Tècnic a l’àrea de I+D+i de BSM, Ajuntament de Barcelona

INSCRIPCIONS

Enviar un correu electrònic a inscripcions@camins.cat indicant nom i cognom, número de col·legiat o precol·legiat (en cas de ser-ho).

Assitència gratuïta.