CIM UPC - Programa en disseny CAD

28/04/2018 (Europe/Madrid / UTC200)

C/Llorens i Artigas n12

Nom de contacte

Telèfon de contacte

El programa de Formació en Sistemes CAD del CIM de la UPC està enfocat a capacitar en l'àmbit tècnic tant als estudiants universitaris o de cicles formatius com als professionals del sector que vulguin introduir-se, ampliar o complementar la seva formació en les àrees de Disseny Assistit per Ordinador, Informàtica i Metrologia.

Els cursos del CIM de la UPC estan dissenyats per permetre als estudiants aconseguir uns coneixements profunds sobre la matèria d'una manera ràpida, eficaç i econòmica. Els diferents cursos disponibles cobreixen des de les necessitats bàsiques que demanen els estudis i la indústria, fins als requeriments més avançats segons les necessitats de cada perfil universitari o professional.

El CIM UPC disposa de descomptes especials per a estudiants i persones en l'atur que vulguin desenvolupar les seves habilitats tècniques.