Club de Dones Politècniques: taller d’aprofundiment en Mindfulness

L’objectiu d’aquest taller és continuar amb la pràctica del Mindfulness en grup i indagar sobre les seves aplicacions a diferents vessants de la vida.
01/03/2018 de 18:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC100)
Sala 001. Edifici Til·lers. C. Jordi Girona, 31 Barcelona
Telèfon de contacte

Aquest taller s’adreça a les persones que ja han assistit a un programa de Mindfulness de vuit setmanes, amb un formador acreditat o a persones familiaritzades  amb el Mindfulness i que estiguin interessades en aprofundir en la seva pràctica.

Les sessions són de caràcter pràctic i es realitzen pràctiques formals i informals de Mindfulness.

Conductora:  Sílvia Sunyer, llicenciada en Filosofia

Coach per la International Coach Federation i certificada en Coaching Wingwave pel Besser-Siegmund Institut.

Màster en Relaxació, Meditació i Mindfulness de la Universitat de Barcelona. Formada en el mètode Mindfulness-Based Stress Reduction  (MBSR) del professor Jon Kabat-Zinn, a l'Institut EsMindfulness i certificada en Mindful Eating Conscious Living (ME-CL1) amb la Jan Chozen Bays i la Char Wilkins.

Dates:

1 i 15 de març;   5 i 19 d’abril; 3,17 i 31 de maig; 14 i 28 de juny

Horari: de 18 a 20 h.

Inscripcions: confirma la teva assistència enviant un correu amb les teves dades (nom complert, telèfon i correu electrònic) a clubs.alumni@upc.edu

arxivat sota: