Club ESAB Alumni - Presentació Balsells Graduate Fellowship Program

• Club ESAB Alumni - Presentació Balsells Graduate Fellowship Program
  • 2018-09-27T10:00:00+02:00
  • 2018-09-27T23:59:59+02:00
  • El proper dijous 27 de setembre, a les 10.00, els responsables de les beques Balsells faran una presentació a la Sala de Graus de l'ESAB per tal d'explicar el procediment, requisits que s'han de complir per tal de poder-les sol·licitar, possiblitat de fer el TFG, en què consisteix l'ajut, etc.

27/09/2018 des de 10:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Sala de Graus de l'ESAB

Nom de contacte

Telèfon de contacte

Les Beques Balsells, fruit d'un acord entre la Generalitat de Catalunya i la Universitat de Califòrnia, ofereixen la possibilitat d'estudiar un màster a la Universitat de Califòrnia (Campus de Davis) en l'àmbit agroalimentari i de l'enginyeria dels sistemes biològics. La UC-Davis és un dels referents actuals en ciències agronòmiques, ambientals i enginyeria dels sistemes biològics.

Aquestes beques són especialment interessants per als titulats de grau de l'ESAB dels últims 6 anys, així com per als estudiants de grau de 3r i 4t. És per això que, des de Direcció, us animem a que  informeu de la presentació del dia 27 als vostres estudiants i a que faciliteu l'assistència dels vostres estudiants de 3er i 4ar