Club FIB Alumni - Seminari Cyber Breach and Attack Simulations

El seminari té per objectiu introduir que són les simulacions d’atacs, tendències i estat de l’art, incloent exemples pràctics i demos.

25/04/2019 des de 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Club FIB Alumni

En el context actual d’amenaces amb entorns IT molt canviants amb l’adopció del cloud, del continuous integration i continuous deployment (CI/CD), de l’IOT,..., les auditories i test d’intrusió tradicionals no són suficients per a tenir un control de les vulnerabilitats i el riscos digitals. Per això, les organitzacions més madures utilitzen tècniques i soluciones més avançades que aporten més valor al focalitzar en el riscos més crítics i la possibilitat de ser explotats.

Són les tècniques conegudes com simulacions avançades de ciberadversaris o Breach and Attack Simulations (BAS), que basades en el marc de referència MITRE's ATT&CK (Adversarial Tactics, Techniques, and Common Knowledge), proporcionen una comprensió més complerta sobre la capacitat d’identificar, detectar i respondre a les ciberamenaces del món real.

El ponent:

Alex Soler és Enginyer Superior en Informàtica per la FIB, Master en Ciberseguretat per la UPC, del qual és professor del mòdul seguretat en entorns mòbils.

Té més de 10 anys d’experiència en auditories de seguretat i exercicis de Red Team. Va iniciar la seva cerra a esCERT-UPC, ha estat CTO a Ackcent Cybersecurity i actualment és Security Researcher en AttackIQ, empresa de ciberseguretat amb seu a San Diego que recentment ha creat el seu Lab global a Barcelona.

El seminari tindrà lloc el proper dijous 25 d’abril a les 19.00h, a la Sala d'actes Manuel Martí Recober de la FIB (edifici B6 del Campus Nord UPC, c/Jordi Girona, 1-3, Barcelona).

Informació i inscripcions