Sou a: Inici / esdeveniments / Clubs i Chapters / Clubs temàtics / Club Dones Politècniques - Entrevista a Alejandra G. Atienza, Podcast - Ep02

Club Dones Politècniques - Entrevista a Alejandra G. Atienza, Podcast - Ep02

Ja pots escoltar a les plataformes Spotify i Ivoox, l’episodi 2 amb una entrevista a l’Alejandra G. Atienza. Enginyera de telecomunicació i presidenta de l’associació Young IT Girls, aquesta entitat es dedica a apropar la tecnologia als i les estudiants de primària, secundària i batxillerat, mostrant el costat divertit de l’enginyeria a partir de jocs, xerrades i dinàmiques en grup interactives.
19/04/2021 20:00 a 19/05/2021 21:00

Escolta aquesta sèrie d’entrevistes  a Dones Politech amb relleu professional divers, per tenir un mapeig d’on són les titulades UPC i que fan, més enllà de la seva vida professional.

L’activitat està realitzada en col·laboració amb l’associació  Young IT Girls

Escolta les entrevistes a: