Sou a: Inici / esdeveniments / Clubs i Chapters / Clubs temàtics / Club Dones Politècniques: Fem Xarxa. Empodera't i fes Networking

Club Dones Politècniques: Fem Xarxa. Empodera't i fes Networking

Connecta't i impulsa la teva carrera professional fent un Afterwork amb altres dones politècniques. Campus Nord UPC
30/01/2023 de 18:30 a 20:30
Aula Màster, Campus Nord UPC
Telèfon de contacte

"El networking és una activitat que té com a objectiu ampliar la xarxa de contactes professionals. Així, es generen oportunitats de negoci, d'ocupació, de fer xarxa... En altres paraules, "networking" vol dir desenvolupar un cercle social."

No et conformis mirant des de fora. Entra, participa, relaciona't: cerca les teves "sisters", troba les teves dones referents, crea sinergies amb altres dones politècniques, amplia la teva xarxa.  Participa en aquest Afterwork mentre prenem un pica-pica.

Com està estructurada la sessió?

Inicialment, presentarem la nova plataforma de Networking que UPC Alumni engega en aquest 2023: Comunitatsalumni.upc.edu.  Explicarem com accedir al Club de Dones Politècniques, dins de la plataforma.

Després d'una primera ronda de contactes dinamitzada per una de les Dones Politècniques del Club i amb temps controlat, la segona fase servirà  per seguir parlant amb qui hagis descobert prèviament i que t'hagi generat una especial sintonia o vulguis aprofundir en les converses iniciades en general.

Ampliar la teva xarxa de contactes és de gran utilitat de cara a impulsar la carrera professional, o simplement de cara a identificar oportunitats professionals.

Tot  això, acompanyat d'un pica-pica que facilita la conversa i les ganes de compartir.

Les persones assistents s'han d'inscriure per poder participar. Durant el registre,  podran donar el seu vistiplau per aparèixer a la llista d'assistents, que anirem actualitzant regularment  i que es visualitzarà en aquesta mateixa web. Així podreu preparar amb qui us interessa parlar i engegar contactes.

INSCRIU-T'HI

DATA: 30 de gener

HORA: 18:30 h - 20:30 h

LLOC: Aula Màster, Campus Nord UPC(obriu en una finestra nova)

Aquesta activitat constitueix la segona sessió grupal del programa de mentoria M2m,. Però està oberta a qualsevol persona interessada en temes d’empoderament de dones STEAM i en la creació d'una xarxa professional.

RECORDA: pots convidar a participar en l'esdeveniment a companyes, per crear la gran xarxa de Dones Politècniques.