Conferència Internacional d'Entitats Alumni

UPC Alumni participa en la XVIIa Conferència Internacional d'Entitats Alumni que tindrà lloc l'1 de juny a la UAB Casa Convalescència i que porta per títol "El CRM como herramienta de gestión en las entidades".

01/06/2017 (Europe/Madrid / UTC200)
UAB Casa de la Convalescència Carrer de Sant Antoni Maria Claret, 171 08041 Barcelona

L'objectiu de la trobada és estudiar les possibilitats de l'eina CRM (customer relationship management) per a les associacions d'antics estudiants.

La Conferència Internacional d'Entitats Alumni, de la qual UPC Alumni en forma part, és una associació que reuneix professionals en la gestió d'Alumni (exestudiants) dins l'àmbit de l'educació superior. Ajuda els seus membres a millorar les bones pràctiques de gestió amb els seus antics alumnes, amics, empreses i institucions afins, i ofereix oportunitats de relació amb altres col·legues de la professió. A més de la UAB, integren la conferència més de cinquanta associacions d'Espanya, Xile, Colòmbia, El Salvador, Estats Units, Mèxic, Perú, Polònia i Portugal.