Club Dones Politècniques - Programa 'Mindfulness'

• Club Dones Politècniques - Programa 'Mindfulness'
  • 2017-03-16T17:00:00+01:00
  • 2017-03-16T23:59:59+01:00

Programa de vuit sessions que vol apropar a tothom tant el concepte del 'Mindfulness' com les tècniques de relaxació i altres entrenaments relacionats amb la gestió de la calma interior.

16/03/2017 des de/d' 17:00" (Europe/Madrid / UTC100)
Assistents
Sílvia Sunyer
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Jon Kabat-Zinn defineix el mindfulness com la qualitat de "prestar atenció de manera intencionada al moment present, sense jutjar-lo".
Entre els beneficis de la pràctica del mindfulness podem destacar: la millora de la gestió de l'estrès i l'ansietat, l'increment de la nostra capacitat de concentració en la feina o en l'estudi, la potenciació de la creativitat i la millora de les nostres habilitats de comunicació i d'escolta, entre d'altres.

Organitzat pel Club de Dones Politècniques, el programa vol apropar a tothom tant el concepte del mindfulness com les tècniques de relaxació i altres entrenaments relacionats amb la gestió de la calma interior.

Dates:

Març: dijous 16, 23 i 30
Abril: dijous 6, 20 i 27
Maig: dijous 4 i 11

Conductora: Sílvia Sunyer, llicenciada en Filosofia; certificada en Coaching Wingwave pel Besser Siegmund Institut; alumna del Màster de relaxació, meditació i mindfulness de la Universitat de Barcelona i formada en el mètode Mindfulness-Based Stress Reduction del professor Jon Kabat-Zinn, a l'Institut EsMindfulness.