EIC - Mercats energètics. Com treure'n profit

• EIC - Mercats energètics. Com treure'n profit
  • 2018-07-28T09:00:00+02:00
  • 2018-07-28T14:00:00+02:00
  • El curs té dos objectius, un d'aplicació immediata, que és aconseguir optimitzar la contractació dels subministraments de gas i electricitat, saber escollir el tipus de contracte més adient i tenir eines per treure-li el màxim de profit. I un altre, d'aplicació a mig termini, que és donar capacitats per preparar l'empresa i adaptar-la als canvis que es poden preveure en el sector energètic. Per no perdre oportunitats, cal tenir un coneixement elevat dels mercats energètics, dels productes i les propostes que ens poden oferir els proveïdors. I, sobre tot, saber quins són els que poden afavorir més a la nostra empresa. Dirigit a gestors i responsables de compres d'energia de les mitjanes i grans empreses per tal d'oferir-los instruments per afrontar els reptes que s'acosten.

28/07/2018 de 09:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Barcelona - Via Laietana, 37 2n 08003 Barcelona

Nom de contacte

Telèfon de contacte

Programa

1. Què hi ha dins el preu de l'electricitat i del Gas. 1.1 Desglossament del preu de l'electricitat i del gas concepte a concepte per entendre on es pot inserir

2. Funcionament dels Mercats d'electricitat nacionals. 2.1 OMIE-OMIP-MEFF- OTC, comparativa amb els internacionals. Previsions

3. Funcionament dels Mercats GAS. 3.1 MIBGAS, TTF, ZEEBRUGER, MBP, BRENT. Quin ens pot aportar més? Previsions
4. Tipus de contractes habituals d'electricitat. 4.1Fixos. 4.2 Indexats. 4.3 Mixtos. 4.4 PPA . 4.5 Que inclouen? Quins ens alliberen realment del risc i quins no. Quines son les palanques de negociació en cada cas. Avantatges i desavantatges.

5. Quins canvis es preveuen en el Sector Energètic. Nou model energètic descentralitzat i digitalització del sector. Com poden afectar aquests canvis a les empreses?

6. Posada en comú d'experiències i tractament de casos particulars