EPSEVG - Fòrum UDE, Universitat, Disseny i Empresa

• EPSEVG - Fòrum UDE, Universitat, Disseny i Empresa
  • 2018-04-18T00:00:00+02:00
  • 2018-04-18T23:59:59+02:00
El disseny és un dels actius més importants per a les empreses i forma part de la seva estratègia com a factor decisiu per a la innovació i la producció econòmica. Reflexionar sobre la relació existent entre la competitivitat, la innovació, la sostenibilitat i el disseny ha de convertir-se en un dels principals objectius de les empreses amb inquietud de créixer en aquest segle XXI.
18/04/2018 (Europe/Madrid / UTC200)
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)
Telèfon de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

El II Fòrum UDE  tindrà lloc els dies 18, 19 i 20 d’abril i l’organitza  l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), on s'imparteix el grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte.

Dona continuïtat a la primera edició realitzada al País Basc, dut a terme conjuntament per Tecnun (Universitat de Navarra) i EIDE (Associació de Dissenyadors d’Euskadi), en aspectes tan importants com l'increment de l'ús del disseny en els processos de creativitat i innovació, que genera llaços de confiança entre les empreses i els nous graduats que han de permetre fer un salt qualitatiu en els productes del futur.

arxivat sota: