Fòrum face2face

• Fòrum face2face
  • 2017-05-03T00:00:00+02:00
  • 2017-05-04T23:59:59+02:00
  • El face2face, el fòrum d’empreses de la UPC de Vilanova, és l’espai de diàleg entre empresa i estudiants que facilita els contactes entre els futurs enginyers i enginyeres i les empreses del sector. Vol oferir un primer contacte i intercanvi d’impressions entre aquests dos agents, col·laboradors en un futur no gaire llunyà.

03/05/2017 fins a 04/05/2017 (Europe/Madrid / UTC200)

EPSEVG. Av. de Víctor Balaguer, Vilanova i la Geltrú

UPC Alumni estarà present per assessorar i facilitar el desenvolupament de les relacions professionals dels estudiants de la UPC. La coneixença i el diàleg entre empresa i estudiant té lloc en les habituals entrevistes que es programen entre ambdós, com sempre en el vestíbul de l'EPSEVG.