FESTOM: La festa del tomàquet

16/09/2017 de 10:00 a 20:00
ESAB,Edificio D4 (Campus Baix Llobregat) C. Esteve Terradas, 8 08860 Castelldefels
Persona de contacte
www.festom.cat
Telèfon de contacte

La Fundació Miquel Agustí i el Instituto de Biología Molecular y Celular de Plantas del Consejo Superior de Investigaciones Científicas, juntament amb l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya, organitzen el pròxim 16 de setembre la FESTOM.

L'objectiu d'aquesta festa és acostar les investigacions que s'han dut a terme en el marc del projecte europeu TRADITOM de manera lúdica i festiva al màxim públic possible. S'han organitzat un seguit d'activitats, sempre en l'entorn de les varietats tradicionals de tomàquet, la diversitat genètica present a les varietats tradicionals i l'increment de la seva resiliència, combinant la divulgació científica amb aspectes més lúdics-gastronòmics.