Inici del període per presentar sol·licituds per als Préstecs UPC Alumni

• Inici del període per presentar sol·licituds per als Préstecs UPC Alumni
  • 2017-06-01T00:00:00+02:00
  • 2017-06-01T23:59:59+02:00

L'1 de juny s'obre el termini per presentar sol·licituds al programa de Préstecs UPC Alumni. El programa proporciona oportunitats de futur als estudiants de la UPC amb altes capacitats acadèmiques, amb la qual cosa trenca les barreres econòmiques que els dificulten l'accés a la formació superior.

01/06/2017 (Europe/Madrid / UTC200)
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

Els Préstecs s'adrecen a estudiants de grau i postgrau amb altes capacitats acadèmiques, als estudiants d'una doble titulació al Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) o als qui realitzen estudis de grau o màster o el treball de fi de grau o màster en universitats de prestigi internacional.