Jornada ESAB Alumni

Primera jornada dels alumni de l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona.

03/05/2017 des de 16:00 (Europe/Madrid / UTC200)

ESAB. C. Esteve Terradas 8, Castelldefels

Nom de contacte

La jornada és un espai de trobada entre els titulats del ESAB i tindrà lloc en el marc del Fòrum Bioenginy.

• 16:00 h Taula rodona "Els nous graduats en enginyeria de biosistemes i agroalimentaria de la UPC al món laboral". Participaran a la taula rodona els joves titulats per la UPC: Mireia Ercilla, Jordi Nogué, Joan Torrents, Mauro Bernal,
    Juan Lorenzo Martí, Ricard Vélez, Cristina López, Susana Hurtado, Jordi Cañadillas, Sergi Fluvià, Gerard Rubí i Victor Flo,. Moderador: Pep Peraire.
  • 17:00 h Taula rodona "Visió des del sector professional; oportunitats per als enginyers agrícoles, alimentaris, agroambientals i de sistemes biològics" Ponents:
      • Victor Sancho, Global Seed supply manager a Semillas Fitó
      • Eduard Gelpí, responsable aprovisionaments agropecuaris a Calidad Pascual SAU (CPSAU) Catalunya.
      • Dina Alsawi, cap de secció de parcs al Servei de Promoció i Conservació de l'Espai Públic, de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)
      • Joan Asens, propietari i assessor de cellers a Orto Vins.
      • Ignasi LL. Prats, inspector al Departament d'Inspecció i Control de l'Agència de Residus de Catalunya.
  • 18:00 h Festa ESAB-Alumni. Trobada d'ex estudiants, premi ESAB-Alumni a la trajectòria professional, visita al Campus i aperitiu.
UPC Clubs