16a Festibity la festa de les tic

La Festibity i la mobilitat smart: MobiliTI

19/06/2018 (Europe/Madrid / UTC200)
Teatre Nacional de Catalunya -Plaça de les Arts, 1, 08013 Barcelona
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

La Festibity i la mobilitat smart: MobiliTI

Com cada any des del 2002, la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) i la seva associació d’antics alumnes, FIB Alumni, organitzen una de les trobades més esperades del sector TIC, la Festibity, un esdeveniment de networking i de reflexió on a cada edició es tracten temes rellevants del món de les Tecnologies de la Informació amb una perspectiva particular i única. La Festibity aplega una mitjana de 500 persones entre CIOS, fibers, experts i directius de les principals empreses TIC.

La protagonista de la 16a Festibity és la mobilitat i es celebrarà el dimarts 19 de juny al Teatre Nacional de Catalunya amb el lema MobiliTI!

L’interès, curiositat, dubtes i passions que aixeca aquesta temàtica són indubtables i és que moure’s, en aquesta societat, és quasi com respirar. Invertim diners, temps i humor en desplaçar-nos, qualsevol petit canvi en aquest àmbit implica grans efectes a les nostres vides. Imaginem doncs, tota una revolució com la que estem començant a viure: conducció automàtica, car sharing, vehicles elèctrics o híbrids cada cop més presents, cotxes i ciutats smart!

Trobareu tota la informació d’aquest esdeveniment al web de la Festibity (www.festibity.com).