L'expansió de la intel·ligència

• L'expansió de la intel·ligència
  • 2017-11-15T18:00:00+01:00
  • 2017-11-15T19:30:00+01:00
  • Estem entrant en la que possiblement ha de ser l'etapa més decisiva de la història de la humanitat. Noves "tecnologies disruptives" estan revolucionant el que fins ara ha estat la vida dels humans sobre la Terra. El nostre estatus com a espècie biològica podrà ser alterat profundament. Haurem d'escollir entre si volem mantenir o modificar les característiques genètiques de la nostra espècie, i si estem o no d'acord que es pugui desenvolupar una Intel·ligència Artificial avançada que pugui igualar o superar la dels humans. Aquestes controvèrsies estan donant lloc a dues posicions oposades: Bioconservadors contra Transhumanistes.

15/11/2017 de 18:00 a 19:30 (Europe/Madrid / UTC100)

Aula 1.11 .C. Colom, 1 08222 Terrassa, Campus de Terrassa (ESEIAAT)

Assistents

Carles Grau, metge neurocientífic i professor honorífic de la UB