Sessió informativa: nou màster en Digital Entrepreneurship de la UPC School

El Màster en Digital Entrepreneurship és un programa impartit i mentoritzat per prestigiosos emprenedors per ajudar a altres emprenedors a desenvolupar o consolidar el seu projecte empresarial amb les majors garanties d'èxit.

09/05/2018 des de/d' 15:00" (Europe/Madrid / UTC200)
Tech Talent Center (c/ Badajoz 73, Barcelona)
Telèfon de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

El curs està dividit en tres fases:

1. Lean Startup Creation: fonamentada en metodologies i eines com Customer Development de Steve Blank, Lean Startup d'Eric Ries, Business Model Canvas d'Alex Osterwalder i Creative Problem Solving de Min Basadur. L'objectiu és crear el mínim producte viable (MVP).

2. Incubació i Acceleració: període de treball a B-combinator, centre de coworking pròxim a la UPC School d'on han sortit amb èxit unes 50 startups. Tindràs l'oportunitat de conviure amb altres emprenedors, experts i mentors que t'assessoraran durant tot el procés d'iteració i pivot fins a trobar l'encaix perfecte del teu producte al mercat (product-market fit).

3. Scaling Up: en aquesta fase podràs consolidar la teva empresa posant les bases per a un creixement sostenible, generar ingressos amb els primers clients, aplicar tècniques de negociació, aprendre els aspectes legals i administratius, emprar tècniques de gestió empresarial i lideratge, crear el pla de negocis i aprendre les claus per negociar amb inversors.