Presentació Beetgig, plataforma de projectes i microtreballs

Beetgig és una plataforma de subcontractació de projectes i mini treballs creada per alumni de la UPC.

08/06/2017 des de 12:30 (Europe/Madrid / UTC200)

Aula Màster, Campus Nord, Barcelona

Nom de contacte

A la sessió, s'explicarà què és Beetgig i es realitzarà un 'networking' amb els assistents que vulguin realitzar projectes remunerats de manera independent en el seu temps lliure, i les empreses interessades.

BeetGig vol fomentar el creixement professional de l'estudiant, mitjançant la realització de treballs, facilitant la seva incorporació al món professional i la validació de les seves habilitats a mesura que les va desenvolupant.

L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millor a de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.