Programa de tècniques de relaxació i mindfulness per a l’entorn laboral

• Programa de tècniques de relaxació i mindfulness per a l’entorn laboral
  • 2017-10-10T17:30:00+02:00
  • 2017-10-10T19:30:00+02:00
  • Jon Kabat-Zinn defineix el mindfulness com la qualitat de “prestar atenció de manera intencional al moment present, sense jutjar-lo”. Entre els beneficis de la pràctica del mindfulness podem destacar: la millora de la gestió de l’estrès i l’ansietat, l’increment de la nostra capacitat de concentració en la feina, la potenciació de la creativitat i la millora de les nostres habilitats de comunicació i d’escolta, entre d’altres.

10/10/2017 de 17:30 a 19:30 (Europe/Madrid / UTC200)

Sala 001. Edifici Til·lers. C. Jordi Girona, 31 Barcelona

Nom de contacte

Telèfon de contacte

Participa en aquest programa si vols aprendre tècniques de relaxació i realitzar pràctiques formals i informals de mindfulness.

Dates:

Dimarts

• Octubre: 10,17 i 24

• Novembre: 7, 21 i 28

• Desembre: 12, 19

Conductora: Sílvia Sunyer. Llicenciada en Filosofia. Màster en Meditació, Relaxació i Mindfulness (UB). Coach per l’International Coach Federation. Certificada en Coaching Wingwave pel Besser-Siegmund Institut. Formada en el mètode Mindfulness-Based Stress Reduction (MBSR) del Professor Jon Kabat-Zinn a l’Institut EsMindfulness.

Organitza: Club de Dones Politècniques, UPC Alumni

Inscripcions:envia un correu electrònic amb el teu nom i les dades de contacte a clubs.alumni@upc.edu.