CIM UPC - Sessions informatives dels Màsters i Postgraus Tecnològics referents en la Indústria 4.0

Els dies 4 i 5 de setembre de 2019 tindran lloc les sessions informatives del programa de màsters i postgraus de la Fundació CIM. Amb una metodologia learn by doing i un aprenentatge basat en projectes reals d’empresa, simulacions i pràctiques, el programa té la missió de potenciar les sortides professionals de l’alumnat.

04/09/2019 de 14:00 a 15:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Els dies 4 i 5 de setembre de 2019 tindran lloc les sessions informatives del programa de màsters i postgraus de la Fundació CIM. Amb una metodologia learn by doing i un aprenentatge basat en projectes reals d’empresa, simulacions i pràctiques, el programa té la missió de potenciar les sortides professionals de l’alumnat.

En aquest sentit, les dates de les sessions informatives dels màsters i postgraus són les següents:

• Dimecres 4 de setembre, a les 18:30 h

• Màster en Direcció de la Producció
    • Màster en Digital Building for 3D Modeling and Construction

• Dijous 5 de setembre, a les 18:30 h

• Màster en Disseny i Enginyeria per a Fabricació Additiva
    • Màster en Enginyeria de Producte i Processos de Fabricació
    • Màster en Disseny i Enginyeria de Desenvolupament de Producte
    • Màster en Producció Automatitzada i Robòtica
    • Màster en Transformació Digital a la Indústria

Inscripció: https://www.fundaciocim.org/ca/blog/sessions-informatives-dels-masters-i-postgraus-tecnologics-referents-en-la-industria-40