Trobada UPC Alumni Bogotá: Networking-Còctel

El vicerector de Política Internacional de la Universitat Politècnica de Catalunya, Juan Jesús Pérez González, i el president d'UPC Alumni, Josep M. Vilà Solanes, es complauen a convidar-los a la sessió de Networking – Còctel que organitza UPC Alumni.

21/11/2018 de 19:00 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Bioxury Hotel, Salón Venice, Calle 83 No.9-48 El Retiro, Bogotá-Colombia

El vicerector de Política Internacional de la Universitat Politècnica de Catalunya, Juan Jesús Pérez González, i el president d'UPC Alumni, Josep M. Vilà Solanes, es complauen a convidar-los a la sessió de Networking – Còctel que se celebrarà el proper 21 de novembre, de 19:00 a 21:00 h, al Bioxury Hotel, saló Venice, carrer 83, n. 9-48, El Retiro, Bogotà, Colòmbia.

Conferències:

La transferencia de conocimiento de la universidad a la industria

Juan Jesús Pérez González

Vicerector de Política Internacional

Universitat Politècnica de Catalunya

Aportes formativos de la UPC

Doris Tarchópulos, MSc, PhD

Màster en Planejament Urbà i Regional

Pontificia Universidad Javeriana

Agrairem que ens confirmeu l’assistència com més aviat millor a l’adreça de correu electrònic clubs.alumni@upc.edu.

El 13 de novembre tancarem la llista de convidats.