UPC School - Nou màster en Tecnologies Blockchain de la UPC School

Les tecnologies blockchain estan començant a madurar i desperten un gran interès tant en l’àmbit acadèmic com industrial.

25/07/2018 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Telèfon de contacte

Segons un informe del conegut portal Upwork per freelances, el perfil de desenvolupador blockchain ha estat el més interessant en termes de demanda i salari en 2017 i es preveu que la demanda continuï creixent de forma exponencial aquest any. Per aquest motiu, la UPC School impulsa per al mes d’octubre un nou màster en Tecnologies Blockchain.

Impartit per reconeguts professionals, el màster inclou formació exhaustiva en criptografia, seguretat, tecnologies de xarxa distribuïdes, projectes Blockchain i criptomonedes (Bitcoin, Ethereum, Hyperledger, IOTA, R3’s Corda, etc.), desenvolupament de dapps i aspectes legals i de negoci.

Si et matricules abans del 25 de juliol, obtindràs un 10% de descompte.