El Club UPC Vilanova Alumni present a l’acte de graduació de l’EPSEVG

El passat divendres 25 de gener, va tenir lloc a l’EPSEVG l'Acte de Graduació de la Promoció 2017- 2018.

400 persones es van donar cita a l'Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú. Vam comptar amb l'assistència dels 86 graduats, les seves famílies, personal de l'Escola, i personalitats relacionades amb la nostra Escola, el Consell de Direcció de la UPC i amb la ciutat de Vilanova i la Geltrú.

El Director de l'EPSEVG, en Frederic Vilà, va obrir l'acte i seguidament es va poder sentir la ponència a càrrec de Tania Arellano, Account Manager de l'empresa Polyworks Europa i graduada de l'EPSEVG en el grau de Disseny.

Marc Blasco del Grau en Enginyeria Mecànica, Francisco Balderas graduat en Enginyeria Elèctrica i Mia Rivera, del Grau en Electrònica Industrial i Automàtica, van ser els encarregats d'explicar les seves vivències com a estudiants de l'EPSEVG.

Un any més es va comptar amb la participació del president del Club UPC Alumni de Vilanova i la Geltrú, Marc de Arias, que també va fer un breu parlament.

Els graduats van esdevenir els protagonistes de la cerimònia durant el repartiment de diplomes de mans del Director de l'EPSEVG, del Vicerector d'Infraestructures i Arquitectura de la UPC, Estanislau Roca, l'Alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras i la conferenciant, Tania Arellano.

Després de la intervenció de l'Alcaldessa de la ciutat, va cloure l'acte el vicerector de la nostra Universitat.