Es posa en marxa el Chapter Colòmbia

El president del Chapter Colòmbia de UPC Alumni serà German Cancino H, arquitecte i docent universitari, assessor en temàtiques urbanes i normatives, egressat de la Universitat Nacional de Colòmbia i Magister en Desenvolupament Urbà i Territorial de la Universitat Politècnica de Catalunya.

S'han incorporat a la Junta del Chapter Colombia les persones següents:

• Paola Andrea Izquierdo, que ocupa la secretaria general del Chapter. Arquitecta amb experiència en disseny i seguiment de projectes arquitectònics, urbans i d'interiorisme, titulada a la Universidad Nacional de Colombia i amb el màster universitari en Intervenció Sostenible en el Medi Construït de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Com a vocals de la Junta del Chapter hi haurà:

• René Quintana, executiu sènior i consultor amb 20 anys d'experiència internacional en direcció general i en gerència comercial i desenvolupament de negocis, operacions i serveis. Enginyer d'organització industrial, homologat a la UPC; màster en Enginyeria Industrial de la Universidad de los Andes - Colombia i màster en Direcció i Gestió d'Empreses d’EAE (Escola d'Administració d'Empreses de Barcelona).
  • César Corena, arquitecte amb el màster en Gestió Urbana de la UPC, amb àmplia experiència en gestió de projectes de desenvolupament territorial a Colòmbia.

Pots seguir l'evolució i les activitats del Chapter a les seves xarxes socials:

Alumni home