Publicat 24/01/2018 11:36

Mercè Franquesa, nova directora de JLL a Catalunya

Mercè Franquesa (JLL Catalunya)
JLL

BARCELONA, 24 gen. (EUROPA PRESS) -

La consultora immobiliària JLL ha nomenat Mercè Franquesa directora de l'oficina de Catalunya, que s'encarregarà d'impulsar l'estratègia de la firma en la comunitat, on JLL compta amb oficina pròpia des del 1988, ha informat en un comunicat aquest dimecres.

Franquesa és arquitecta de formació per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona i PDD pel Iese, ha participat en diversos programes de formació executiva en Iese i Esade, és membre de l'Urban Land Institute, sòcia del Cercle d'Economia i membre de la Junta del Cercle de Cultura en representació d'aquesta entitat.

S'incorpora a JLL procedent de Media Urban, agència d'estratègia i creació de continguts urbans del grup Mediapro; anteriorment, entre els anys 2009 i 2016, va ser directora general del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, i també ha exercit llocs de responsabilitat en altres companyies del sector immobiliari com Colonial, Diagonal Developer, Sales i l'estudi d'arquitectura Alonso-Balaguer.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés