Accés UPC Alumni

Has oblidat la contrasenya?

Disponibles les ofertes laborals d’enginyeria per treballar al Quebec

quebec

Ja podeu consultar les ofertes de feina del sector de l’enginyeria que s’emmarquen dins la prova pilot del projecte de mobilitat laboral al Quebec, mitjançant el portal gratuït de recerca de feina de la Generalitat de Catalunya Feina Activa.

Podeu accedir i inscriure-us a aquestes ofertes a través del bàner que s’ha publicat a la pàgina d’inici de Feina Activa.

A la pàgina web de l’Oficina d’Immigració del Quebec a París, hi trobareu informació més detallada sobre els 35 àmbits o sectors professionals que es consideren prioritaris i estratègics i per als quals s’està buscant mà d’obra qualificada. Podeu consultar-ho aquí.

Tota la informació sobre el projecte de mobilitat laboral al Quebec es troba en aquest apartat.

Ofertes publicades:

Unitat UPC Alumni