• Club EPSEB Alumni - Professionals de l’edificació. Treballar com a professional liberal
  • 2019-10-03T19:00:00+02:00
  • 2019-10-03T20:00:00+02:00
Coneix el proper 3 d'octubre l’experiència de diferents professionals de l’edificació que tenen una cosa en comú: treballen per compte propi. En aquesta sessió els ponents convidats parlaran de com desenvolupen la seva activitat professional com a autònoms. Donaran tots aquells consells que ells mateixos haurien volgut conèixer quan van començar en l’exercici liberal i respondran les preguntes dels assistents.
03/10/2019 de 19:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)
EPSEB, Sala d’Actes

La sessió es dividirà en dues parts: els primers 45 minuts es dedicaran a parlar dels tràmits i les obligacions existents per treballar com a arquitecte tècnic autònom. La presentació anirà a càrrec de  Mònica Clemente, del Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona. Els següents 45 minuts es destinaran a parlar amb els tres ponents convidats sobre l'exercici de la professió. Explicaran què els hi ha funcionat i què cal tenir en compte per desenvolupar una carrera professional satisfactòria. Finalment, hi haurà un temps destinats al debat i a fer-los preguntes.

Els professionals convidats a aportar la seva experiència són:

- Toni Floriach

- Nandi Dorado