Sou a: Inici / Notícies / Notícies

Notícies del lloc
El talent dels alumni en òrbita
En directe, dissabte 20 de març, a les 07:07:12
Quatre joves emprenedors UPC Alumni impulsan el #CannabisHub
Coneix les oportunitats que t'ofereix el CannabisHub, el centre d'un nou model econòmic i social basat en la sostenibilitat.
Un alumni UPC al capdavant de la mobilitat sostenible a Xile
Lluís Antoni Vidal Mut, màster en enginyeria de camins per la UPC, encapçala els avenços en mobilitat sostenible a Xile.
David Riudor, alumni UPC i mag de les finances
Conseller delegat des dels 23 anys de Goin una de les apps fintech més descarregades.
Anna Puigjaner, arquitecta catalana alumni UPC, a favor dels menjadors comunitaris
Ramón Dalmau-Codina, alumni de la EETAC, llistat com un dels científics més "influents" d'Europa.
Pau Guarro, director general de Between Technology i expresident d'ETSEIB Alumni, lidera el creixement de la companyia
Guillem Figueras, alumni de l'EEABB protagonista de l'anunci de Estrella Damm
Volver al mar | Estrella Damm 2021 es el video on descriuen el projecte Clinica i Rescat de la Fundació CRAM.
Lluís Chico, alumni de l'ETSEIB, millorar el tractament de les hernies discals
Marc Murtra, alumni de la ETSEIB, nou president de Indra
Alexis Roig, FIB Alumni, signa com a director executiu de SchiTech DiploHub
Aliança estratègica en recerca i innovació entre Catalunya i el Quebec.
Oriol Vinyals, alumni de FME i ETSETB (Doble titulació CFIS), el científic que ensenya a les màquines a pensar
Un equip de la FIB entre els seleccionats com a finalista de la UNICC’s Global Hackathon: Data for Good
Miquel Sureda i Gisela Detrell han presentat al CCCB Nüwa, un projecte de ciutat sostenible d’un milió d’habitants a Mart
Els alumni obren el 10è Networking Talent Day
Marta Morera Marcé, alumni UPC, és la nova directora de l’Institut Català d’Energia (ICAEN)
El Macba ha nomenat a Elvira Dyangani Osecom, Alumni de l'ETSAB, com a directora del museu.