Sou a: Inici / Notícies / Desenvolupa les teves competències transversals

Desenvolupa les teves competències transversals

Cicle de formació en soft skills amb Lluís Soldevila, organitzat per UPC Alumni.
Desenvolupa les teves competències transversals

Iniciem un cicle d'activitats orientat a potenciar les competències transversals,  adreçat a tota la comunitat UPC.

La temàtica de les diferents sessions està orientada a les principals competències que  qualsevol empresa o institució pot demanar als seus equips de treball al llarg de la seva vida professional.

Sessió 1

Lideratge d'Equips d'Alt Rendiment – guia pràctica per a perfils tècnics.

El 90% de projectes tècnics que fracassen ho fan per aspectes relacionats amb la gestió de persones i dels equips. I una de les principals dificultats és que sovint qui lidera aquests equips són professionals brillants tècnicament, però sense formació ni coneixements en el camp del lideratge.

Autor de tres llibres sobre la gestió de persones i equips, i doctorand en lideratge digital, en Lluís ens presentarà una guia pràctica per crear, desenvolupar i liderar equips d’alt rendiment, basada en la seva pròpia experiència de 15 anys en 7 països,  com a directiu de la filial tecnològica del Deutsche Bank Group.

Dijous 2 de març, 12:00. Aula Capella, ETSEIB.

Sessió 2

Autoconeixement – DAFO Personal®

Un alt nivell d’autoconeixement és un tret distintiu de qualsevol professional d’alt rendiment. És per aquí on es comencen els grans canvis, tant en l'àmbit professional com personal.

De la mà del seu autor coneixerem la metodologia DAFO Personal®, que ens guiarà en el procés d'implementar-ho amb èxit.

Dilluns 6 de març, 17:00. Sala d'actes, EPSEB. (Sessió en castellà)

Sessió 3

Converteix-te en un professional d’Alt Rendiment – el secret de l’èxit.

Hi ha persones que esperen que l’èxit els arribi; d’altres fan que els hi arribi. Són els anomenats Professionals d’Alt Rendiment.

Per aconseguir-ho es basen en l’anomenada Llei de l’Acció i les seves tres ‘A’: Autoconeixement, Actitud i Acció.  No ho fan d’una manera intuïtiva, sinó seguint mètodes i fórmules. Aquest és el secret de l'èxit que l’autor de Èxito se escribe con ‘A’  ens compartirà en aquesta sessió. La

Dimecres 15 de març, 12:00. Sala polivalent Edifici A, EEBE.

Sessió 4

Comunicació efectiva – com els grans comunicadors usen l'Storytelling.

Pensar que Martin Luther King i Steve Jobs usaven la mateixa tècnica comunicativa, sona estrany, però és ben cert.  És la mateixa tècnica que els grans estudis de Hollywood fan servir per crear històries que enganxem i que recordem per molt temps.

La tècnica de l'Storytelling és increïblement fàcil incorporar-la en qualsevol acció comunicativa que puguis dur a terme.

Dimecres 22 de març, 12:00. Sala de conferencies tr1, ESEIAAT.

Sessió 5

El Mètode S.A.L.T.A.: dissenya el teu futur i fes-lo realitat.

Deia Peter Drucker que la millor manera de predir el futur és crear-lo. Però la pregunta del milió és: Com puc crear el meu futur?

Tens  nocions de finances, màrqueting, operacions, recursos humans i tecnologia. Has après dels  teus èxits laborals i també dels fracassos. Això, no s'explica ni a les aules ni quan comences en una nova feina. Però amb el mètode SALTA, la creació de futurs pot deixar de ser un concepte abstracte, oníric i fins i tot esotèric.

Dimecres 29 de març, 12:15. Auditori Vèrtex, Campus Nord.

Fes la teva reserva de plaça
Aviat informarem de les dates i llocs de les sessions. Les activitats es realitzaran en diferents centres docents i Campus de la UPC: EPSEB, ETSEIB, EEBE, ESEIAAT i Campus Nord.

Lluís Soldevila

En Lluís Soldevila és FIBAlumni, autor i conferenciant internacional, expert en motivació, lideratge digital i equips d'alt rendiment.

És CEO d'Acktitude i professor a ESADE Business School.