Be Your Best! Desenvolupa les teves Soft Skills

Inscriu-t'hi i forma't en les competències clau amb Lluís Soldevila, organitzat per UPC Alumni.

Consulta el programa i participa en les sessions que més t'interessin. És una activitat oberta i adreçada a tota la comunitat UPC. Les sessions es podran seguir presencialment i via streaming. Després, es podran consultar al canal YouTube d'UPCAlumni.

La temàtica de les diferents sessions està orientada a les principals competències que  qualsevol empresa o institució pot demanar als seus equips de treball al llarg de la seva vida professional.

Sessió 1

Lideratge d'Equips d'Alt Rendiment – guia pràctica per a perfils tècnics.

El 90% de projectes tècnics que fracassen ho fan per aspectes relacionats amb la gestió de persones i dels equips. I una de les principals dificultats és que sovint qui lidera aquests equips són professionals brillants tècnicament, però sense formació ni coneixements en el camp del lideratge.

• Què és un equip d’alt rendiment
  • Quins perfils integren un equip d’alt rendiment
  • Com liderar-lo
  • Com saber en quin estat està el meu equip
Dijous 2 de març, 12:00. Sala d'actes, ETSEIB.

Sessió 2

Autoconeixement – DAFO Personal®

Un alt nivell d’autoconeixement és un tret distintiu de qualsevol professional d’alt rendiment. És per aquí on es comencen els grans canvis, tant en l'àmbit professional com personal.

De la mà del seu autor coneixerem la metodologia DAFO Personal®, que ens guiarà en el procés d'implementar-ho amb èxit.

• La metodologia DAFO Personal® explicada pas a pas
  • 100 preguntes clau en la seva implementació
  • Realitzar un pla d’acció d'acord amb el resultat
  • La matriu de l'aprenentatge
dimecres 8 de març, 12:30. Sala d'actes, EPSEVG.

Sessió 3

Converteix-te en un professional d’Alt Rendiment – el secret de l’èxit.

Hi ha persones que esperen que l’èxit els arribi; d’altres fan que els hi arribi. Són els anomenats Professionals d’Alt Rendiment.

Per aconseguir-ho es basen en l’anomenada Llei de l’Acció i les seves tres ‘A’: Autoconeixement, Actitud i Acció.  No ho fan d’una manera intuïtiva, sinó seguint mètodes i fórmules. Aquest és el secret de l'èxit que l’autor de Èxito se escribe con ‘A’  ens compartirà en aquesta sessió.

• La clau pel canvi interior: l’autoconeixement
  • La clau pel canvi imprevist: l’actitud
  • La clau pel canvi exterior: l’acció
  • La Llei de l’Acció
  • La fórmula de l'èxit
Dimecres 15 de març, 12:00. Sala polivalent Edifici A EEBE.

Sessió 4

Comunicació efectiva – com els grans comunicadors usen l'Storytelling.

Pensar que Martin Luther King i Steve Jobs usaven la mateixa tècnica comunicativa, sona estrany, però és ben cert.  És la mateixa tècnica que els grans estudis de Hollywood fan servir per crear històries que enganxem i que recordem per molt temps.

La tècnica de l'Storytelling és increïblement fàcil incorporar-la en qualsevol acció comunicativa que puguis dur a terme.

• Teoria moderna de comunicació efectiva
  • L’eina més efectiva de comunicació: les històries
  • Com incorporar històries a comunicacions tècniques
  • Les claus d’Steve jobs i altres grans mestres
Dimecres 22 de març, 12:00. Sala d'actes TR1, ESEIAAT.

Sessió 5

El Mètode S.A.L.T.A.: dissenya el teu futur i fes-lo realitat.

Deia Peter Drucker que la millor manera de predir el futur és crear-lo. Però la pregunta del milió és: Com puc crear el meu futur?

Tens  nocions de finances, màrqueting, operacions, recursos humans i tecnologia. Has après dels  teus èxits laborals i també dels fracassos. Això, no s'explica ni a les aules ni quan comences en una nova feina. Però amb el mètode SALTA, la creació de futurs pot deixar de ser un concepte abstracte, oníric i fins i tot esotèric.

• Com crear la teva visió
  • Com dissenyar la teva vida d'acord amb els teus pilars
  • Com vèncer les pors i excuses
  • Com fixar objectius
  • Com aconseguir fer realitat el disseny de la teva vida
Dimecres 12 d'abril, 18:30. Auditori Vèrtex, Campus Nord.
L'activitat serà retransmesa pel canal de YouTube d'UPC Alumni

Fes la teva reserva de plaça
Consulta les dates i llocs de les sessions. Les activitats es realitzaran en diferents centres docents i Campus de la UPC: ETSEIB, EPSEVG, EEBE, ESEIAAT i Campus Nord.

Lluís Soldevila

En Lluís Soldevila és FIBAlumni, autor i conferenciant internacional, expert en motivació, lideratge digital i equips d'alt rendiment.

És CEO d'Acktitude i professor a ESADE Business School. Amb experiència de 15 anys en 7 països,  com a directiu de la filial tecnològica del Deutsche Bank Group

Autor de tres llibres sobre la gestió de persones i equips, i doctorand en lideratge digital.