Nou Chapter UPC Alumni Costa Oest

El Chapter vol ser una "incubadora d'oportunitats tecnològiques" per engegar col·laboracions empresarials i acadèmiques entre empreses i universitats estaunidencs i entitats/professorat de la UPC.

La principal missió del Chapter és identificar i conectar l'alumni de la UPC que actualment està professionalment establert a la costa oest dels EUA, per crear una xarxa de professionals i entitats associades a la UPC, facilitant la organització de xerrades tècniques i col·laboracions puntuals en activitats rellevants a la UPC.

El chapter també servirà de pont per facilitar informació referent a possibles oportunitats laborals i acadèmiques a la costa oest dels EUA, en particular a l'estat de Califòrnia. També es contempla la difusió de beques disponibles per estudiants i alumni de la UPC.

Presentació de l'equip

Sergio Gago Masague. President del Chapter

Es va titular en Enginyeria Industrial per l'ETSEIB - UPC l'any 2007. Ha realitzat investigacions sobre disseny de producte com a part de la seva tasca d'enginyer de producte a ROCA SL. L'any 2012 es va doctorar en "Projectes d'Innovació en Tecnologia de Productes i Processos" al departament de Projectes d'Enginyeria de l'ETSEIB. Va rebre una Beca Balsells per dur a terme investigacions postdoctorals en Biorobòtica a la UC Irvine l'any 2012.

Actualment és professor adjunt de Docència al departament d'informàtica de la UC Irvine, portant a terme investigacions transversals en tecnologies educatives i d'assistència dissenyant, implementant i avaluant sistemes digitals centrats en l'usuari. Li agrada la música, la dansa, el cinema, els viatges i la fotografia.

Anna Papió Toda

Va obtenir la doble titulació del CFIS- Centre de Formació Multidisciplinar Superior, en Enginyeria en Telecomunicacions i Enginyeria Informàtica, de la UPC l'any 2009. El 2015 es doctorà en Telecomunicacions a la Universitat de Califòrnia, Irvine, als Estats Units. Va treballar a Broadcom Inc. 5
anys, desenvolupant nous sistemes de comunicació de banda ampla i sense fils.

Actualment treballa a Apple com a enginyera en antenes i sistemes RF. Li agrada viatjar, llegir i fer activitats a la natura.

Lluís Soler Segura

El Lluís Soler Segura es Enginyer Aeronàutic per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT) de la UPC. Va participar en el Programa del Cel Únic Europeu, col·laborant en diferents projectes relacionats amb els futurs sistemes europeus de gestió del trànsit aeri.
El 2013 va realitzar el màster Mechanical and Aerospace Engineering a l'Escola d'Enginyeria Henry Samueli de la Universitat de Califòrnia, Irvine. Ha treballat al departament de Sistemes d'Aviació de la NASA Ames Research Center, a Balseal Engineering com a Enginyer d'Automatització i des del 2019 treballa a Waymo com a Enginyer de Sistemes. Li agrada tocar el baix, practicar tot tipus d'esports, viatjar i jugar amb els seus dos fills.