8è Networking Talent Day

L’NTD és un esdeveniment adreçat a titulats i als estudiants d’últims crèdits de grau, màster i doctorat de la UPC, per contactar amb empreses que cerquen perfils professionals relacionats amb el sector de l’arquitectura, l’urbanisme i l’edificació. Tindrà lloc a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) el proper 14 de novembre, en horari de matí.
8è Networking Talent Day

Cada empresa disposa d'una taula per atendre els visitants. La sessió s’organitza en trobades de 15 minuts amb grups de 4 o 5 candidats per torn, en què estudiants i titulats tindran l’oportunitat de lliurar el seu CV a les empreses i institucions participants i conèixer els perfils professionals que estan cercant.

Programa 14 de novembre (provisional)

09:00-10:00   Acreditació d’empreses  i rebuda institucional
10:00-14:00   Trobades entre empreses i assistents (cada 15 minuts)
14:00-14:30   Cloenda de l'esdeveniment

Lloc: ETSAB - Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona

Avinguda Diagonal, 649-651

08028 - Barcelona

Imatges d'edicions anteriors

Pregunta, comenta, piula... Participa!

• Ets una empresa? Comparteix a Twitter publicacions sobre la teva participació a l'NTD amb l'etiqueta #NetworkingTalentDay.
  • Ets un canditat? Utilitza l'etiqueta #NetworkingTalentDay abans i durant la jornada per piular els teus comentaris, imatges i valoracions sobre l'activitat.

L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.

Logo SOCLogo GeneralitatLogo MinisteriLogo UPC Alumni

arxivat sota: