7a Jornada anual UPC Alumni 'UPC Spirit'

La Jornada UPC Alumni s'organitza anualment amb l'objectiu de facilitar el 'networking' entre els exalumnes de la UPC i aquelles persones que estan o han estat vinculades a la Universitat, per aprofundir en un tema rellevant per a la societat i el món politècnic.

El 3 de juliol de 2018 es va celebrar la 7a Edició de la Jornada Anual UPC Alumni, enguany amb el lema UPC Spirit

Condueix l’acte Mabel Martí, periodista

• 19:00 Benvinguda, a càrrec de Josep M. Vilà Solanes, president  d’UPC Alumni
  • 19:10 Conferència de Lluís Soldevila, UPC Alumni, goal sherpa i  conferenciant internacional, sobre #beYourBest
  • 20:00 UPC Spirit Game
  • 20:25 Premi UPC Alumni de l'any
  • 20:30 Cloenda, a càrrec de Francesc Torres Torres, rector de la UPC.

Còctel i networking

Imatges de la Jornada

Patrocinadors

Edicions anteriors