Un nou rector. Una nova etapa

UPC Alumni al servei de les persones titulades de la UPC

El dia 19 de maig es va produir l’elecció d’un nou rector de la nostra universitat en la persona del professor Daniel Crespo Artiaga. Aquest fet inicia una nova etapa per a la UPC i un nou equip i un nou projecte prenen forma per dirigir aquesta universitat. Com no podia ser d’altra manera, UPC Alumni va expressar la felicitació al nou rector per haver guanyat la confiança de la comunitat i es va posar a disposició del nou equip.

Per la meva banda, dir-vos que han estat dos anys extraordinàriament enriquidors a nivell personal, a nivell professional i a nivell acadèmic. Exercir les responsabilitats de vicepresident de UPC Alumni és un privilegi incomparable per haver pogut tenir contacte amb aquest equip de la unitat UPC Alumni, unes persones competents i que duen a terme la seva feina de manera excel·lent.

Vull expressar el meu agraïment en primer lloc al rector Torres per haver-me honorat amb la seva confiança i haver-me nomenat vicepresident, a les vicerectores Fargas i Garrido per haver pogut compartir amb elles aquesta feina apassionant i els vicerectors Berenguer i Pérez pel seu suport en la Comissió Executiva.

Vull també agrair a altres persones la seva atenció i l’oportunitat d’haver pogut coincidir: directores, directors i degans dels centres docents, presidents i presidents dels clubs i dels chapters i també els responsables d’altres unitats de la nostra universitat amb qui he tingut oportunitat de treballar i de poder gaudir del seu suport i valorar la seva professionalitat.

I per acabar, a totes les persones que formen el col·lectiu d’alumni de la UPC, el meu agraiment i el meu afecte.