Esdeveniments del lloc
Prepara't per superar els processos de selecció 25/09/2018 de 12:00 a 14:00 Sala 001. Edifici Til·lers. C. Jordi Girona, 31 Barcelona,
Saps com funcionen els processos de selecció? Vols saber què et preguntaran a l'entrevista de treball? O vols preparar-te per superar els tests psicotècnics? Què és una dinàmica de grup? Resol els teus dubtes sobre com les empreses fan els processos de selecció.
Contractes i nòmines: què has de saber abans de signar? 24/07/2018 de 12:00 a 14:00 Sala 001. Edifici Til·lers. C. Jordi Girona, 31 Barcelona,
Un cop superat el procés de selecció: saps quins tipus de contractes et poden oferir? Saps interpretar la teva nòmina? Coneixes la diferència entre el sou brut i el sou net? En aquesta activitat aprendràs quins són els contractes que més utilitzen les empreses i obtindràs recursos per navegar amb seguretat en el món de les relacions laborals.
Posa a punt el teu currículum 18/09/2018 de 12:00 a 14:00 Sala 001. Edifici Til·lers. C. Jordi Girona, 31 Barcelona,
Saps com es dissenya un currículum atractiu que mostri el teu potencial? Un bon CV t’ajudarà a presentar el teu objectiu professional i arribar a les ofertes que més t'interessen projectant la teva millor imatge.
Supera l'entrevista de treball 26/09/2018 de 12:00 a 14:00 Sala 001. Edifici Til·lers. C. Jordi Girona, 31 Barcelona,
L'entrevista de treball és la principal eina de selecció d’una empresa. Informa´t sobre el contingut de les entrevistes de treball i les preguntes típiques que sempre t’has de preparar. Millora la teva comunicació no verbal durant les entrevistes i demostra a les empreses que saps, vols i pots ocupar el lloc de treball que t’ofereixen. A més, faràs una breu simulació d’una entrevista de treball.
LinkedIn: l’eina imprescindible per trobar feina 19/09/2018 de 12:00 a 14:00 VS211−Aula Informàtica, ed. Vèrtex, pl. Eusebi Güell 6, Barcelona,,
LinkedIn és la xarxa líder de networking professional. Tens el teu perfil activat en aquesta xarxa; però, el fas servir? Identifica com pots millorar el teu perfil, coneix les possibilitats que t’ofereix aquesta xarxa i integra-la en la teva estratègia digital.
CITCEA - Curs professional sobre el funcionament del mercat elèctric espanyol de 24/07/2018 10:00 a 26/07/2018 14:00 ETSEIB, Aula Schneider. Av. Diagonal 647 Planta 2. Barcelona,
El curs consisteix en tres sessions, amb una duració cadascuna d'elles de 4 hores. Es tractaran temes com la regulació del mercat elèctric: mercat diari, serveis d'ajust o mercats futurs. També temes relacionats amb les tarifes i la comercialització.
Vermutillo d'estiu - Club Telecom 22/07/2018 de 11:00 a 16:00 Campus Nord UPC, Plaça del Mig,
Vine a retrobar-te amb els teus companys de telecos!
Aquesta tardor la UPC acull la PATW competition 18/10/2018 de 17:00 a 23:59 Sala d'Actes , Edifici Vèrtex. Plaça Eusebi Güell, 6 Campus Nord,
La IET (The Institution of Engineering and Technology) a través de la seva delegació de Barcelona, organitza el 18 d’octubre a la UPC una nova edició de la PATW competition (Present Around The World).
EIC - Mercats energètics. Com treure'n profit 28/07/2018 de 09:00 a 14:00 Barcelona - Via Laietana, 37 2n 08003 Barcelona,
El curs té dos objectius, un d'aplicació immediata, que és aconseguir optimitzar la contractació dels subministraments de gas i electricitat, saber escollir el tipus de contracte més adient i tenir eines per treure-li el màxim de profit. I un altre, d'aplicació a mig termini, que és donar capacitats per preparar l'empresa i adaptar-la als canvis que es poden preveure en el sector energètic. Per no perdre oportunitats, cal tenir un coneixement elevat dels mercats energètics, dels productes i les propostes que ens poden oferir els proveïdors. I, sobre tot, saber quins són els que poden afavorir més a la nostra empresa. Dirigit a gestors i responsables de compres d'energia de les mitjanes i grans empreses per tal d'oferir-los instruments per afrontar els reptes que s'acosten.
UPC School - Beques de formació en videojocs i animació 3D per a persones amb discapacitat 31/07/2018 de 00:00 a 23:59
La Fundación Atresmedia ofereix beques de formació adreçades a persones amb discapacitat que vulguin desenvolupar la seva carrera en l’àmbit dels videojocs i l’animació 3D, sectors amb grans perspectives de creixement professional.
UPC School - Nou màster en Tecnologies Blockchain de la UPC School 25/07/2018 de 00:00 a 23:59
Les tecnologies blockchain estan començant a madurar i desperten un gran interès tant en l’àmbit acadèmic com industrial.