• CIM UPC - El gener comencem l'any amb la nova edició de la formació contínua per a treballadors
  • 2019-01-09T00:00:00+01:00
  • 2019-01-09T23:59:59+01:00
  • Des del CIM UPC també s’aposta per la formació contínua de treballadors, perquè aquests puguin desenvolupar-se, dins la seva pròpia empresa, en els coneixements més avançats. De fet, aquesta és la importància d’aquesta, una formació de qualitat, pràctica, aplicable i que permet aconseguir noves competències.

09/01/2019 (Europe/Madrid / UTC100)

Tot i això, aquests cursos no només s’adrecen a totes les persones que estiguin en actiu, tant assalariats com autònoms, sinó que també s’adreça a persones en situació d’atur.

Els nostres més de 30 anys d’experiència en àrees com la impressió 3D, disseny, robòtica o gestió industrial, ens avalen per seguir formant a nous alumnes en aquests àmbits. Per això, aquests cursos també segueixen la mateixa línia de coneixement, tot i que també es forma en competències com el lideratge o la comunicació.

Aquest 9 de gener començarà la nova edició amb el curs “autòmats programables”, amb el propòsit que l’alumnat conegui el funcionament de PLC’s dins dels entorns i processos industrials. A més, els participants del curs també aprendran les tècniques per programar-los i modificar-los.

A més, s’ofereixen diversos cursos més, que són els següents:
Tots aquests cursos comparteixen el mateix procés d’inscripció, el qual implica omplir el formulari que es troba a la pàgina web de cada curs. Durant la inscripció, s'hauran d'adjuntar els documents corresponents en cada cas, és a dir, en funció de si es tracta d'un treballador assalariat, autònom o si es troba en situació d’atur.