Conferència Open Talent: "VFX per cinema i publicitat"

El proper dijous 28 de setembre, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/ Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "VFX per cinema i publicitat", a càrrec de Ruben Llusia i Javier Verdugo, professionals 2D i 3D de l'estudi Glassworks

28/09/2017 des de/d' 19:00" (Europe/Madrid / UTC200)
Tech Talent Center (c/ Badajoz 73, Barcelona)
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

En aquest Open Talent ens explicaran com han fet alguns dels seus últims treballs de postproducció, animació i efectes especials i ens parlaran del seu procés creatiu i tècnic. Glassworks va néixer fa 16 anys i des de llavors ha estat sinònim de postproducció creativa i serveis 2D i 3D al més alt nivell. Si vols els últims projectes de l'estudi, no et perdis el showreel de Glassworks.

Després de la conferència, els alumnes del postgrau en Postproducció. Motiongraphics i Visual Effects faran la presentació anual dels seus projectes. En aquesta edició han treballat en projectes per al seu portfoli personal i un grup d'alumnes ha desenvolupat unes animacions per al festival de música "Els Petits Camaleons".

INSCRIU-T’HI