FNB - Presentació del llibre "Laberinto de Amor"

• FNB - Presentació del llibre "Laberinto de Amor"
  • 2020-01-22T18:00:00+01:00
  • 2020-01-22T19:00:00+01:00
  • El proper dimecres dia 22 de gener a les 18h tindrà lloc a la Sala de Juntes de la Facultat de Nàutica la presentació del llibre "Laberinto de Amor" del que és autor l'alumni de l'Escola Oficial de Nàutica de Barcelona, avui Facultat, Lozano de Fortuna. Durant l'acte de presentació del llibre pel seu autor també hi haurà la projecció del video "El Espíritu del Tequila" que reflexa la Barcelona dels anys setanta de l'Escola Oficial de Nàutica. (+info) L'acte és obert per tothom que estigui interessat.

22/01/2020 de 18:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC100)