Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica

• Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica
  • 2018-02-22T00:00:00+01:00
  • 2018-02-22T23:59:59+01:00
  • Per sisè any consecutiu, l’Associació Catalana d'Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica (COEINF) uneixen esforços per organitzar conjuntament aquesta trobada, que -una setmana abans del Mobile World Congress- inaugurarà el calendari de grans activitats relacionades amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació del país.

22/02/2018 (Europe/Madrid / UTC100)

Auditori de Barcelona (C/Lepant, 150)

Els membres d’UPC Alumni poden adquirir les entrades a un preu especial amb el codi descompte: 230211

Si no et vols perdre la primera gran cita de networking de l'any entre professionals, empreses, administració pública, universitats, associacions i institucions del món TIC, no esperis més i compra ja la teva entrada!

Els tipus d’entrada que haurien de seleccionar a l’apartat inscripcions és el corresponent a entitats col·laboradores.

Compra ja la teva entrada!

MÉS INFORMACIÓ