UPC School - Nou màster en e-Health

01/06/2019 a 00:00 fins a 20/10/2019 a 23:59 (Europe/Madrid / UTC200)

La UPC School presenta un nou màster en e-Health Technology Innovation, un programa amb una orientació molt pràctica dirigit a professionals de perfil tecnològic que vulguin especialitzar-se en desenvolupar nous serveis i models TIC innovadors aplicats a la salut i al benestar. El màster connecta les necessitats del món de la salut amb les TIC. És per això que inclou formació exhaustiva de les particularitats del sector de salut així com de les tecnologies disruptives aplicades a l’e-health: IA, bioimpressió 3D; big data, supercomputació, robòtica o serious games, entre d’altres.

Una bona estratègia d’eHealth aprofitarà les potencialitats de les tecnologies disruptives per posar-les al servei de les persones i la millora de la seva qualitat de vida, un camp que obre infinitat de noves oportunitats per als professionals TIC.

Informa-te’n