UPC School - Open Class "Dimensions de la Transformació Digital"

• UPC School - Open Class "Dimensions de la Transformació Digital"
  • 2019-11-26T19:00:00+01:00
  • 2019-11-26T20:00:00+01:00
  • La transformació digital de les empreses és un fenomen que ha sorgit en els últims anys coincidint amb l'accessibilitat a les noves tecnologies per part d'usuaris i clients. Això suposa que aquests tinguin un major poder per interaccionar amb les empreses. Els professionals involucrats en la gestió d'àrees de negoci, o bé en la innovació, necessiten adquirir noves competències i coneixements per abordar amb garanties la transformació digital.

26/11/2019 de 19:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Vine a aquesta Open Class el proper dimarts 26 de novembre i descobriràs:

• Com pots evolucionar en la transformació digital de les empreses per a diferents sectors i mercats.
  • Quins perfils i talent es demanen en cadascun d'ells.
  • Com pot ajudar-te el postgrau en Digital Business Transformation en la teva carrera professional

INSCRIU-T’HI