Conferència Barcelona "Supercomputing Center"

La Facultat de Nàutica de Barcelona ha programat la conferència "Barcelona Supercomputing Center" que tractarà sobre aquest centre pioner de la supercomputació a Catalunya.

29/05/2019 des de 12:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Sala de Juntes de l'FNB

Dintre dels actes que s'estan organitzant al llarg d'aquest any en commemoració del 250è aniversari de la nostra Facultat, us volem informar que hi ha programada la conferència "Barcelona Supercomputing Center" que tractarà sobre aquest centre pioner de la supercomputació a Catalunya. La seva naturalesa és doble: d'una banda és un centre d'investigació format per més de tres-cents científics, i per una altra és un centre de serveis de supercomputació per a tota la comunitat científica. També gestiona la Xarxa Espanyola de Supercomputació (RES).
Està dirigit pel catedràtic Mateo Valero. Va ser creat l'u d'abril de 2005 i és un consorci compost pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats del govern d'Espanya (60%), el Departament d'Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya (30%) i la Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech. (10%).

La conferència tindrà lloc a la Sala de Juntes de l'FNB el dia 29 de maig a les 12 hores.