Sou a: Inici / esdeveniments / Passats / Info / Fòrum Futur Civil

• Fòrum Futur Civil
  • 2017-03-29T00:00:00+02:00
  • 2017-03-29T23:59:59+02:00

El Futur Civil reuneix empreses i estudiants o joves professionals formats a l’ETSECCPB amb l’objectiu d’establir enllaços entre les aptituds i habilitats de les noves generacions d’enginyers i les necessitats de l’ecosistema empresarial.

29/03/2017
ETSECCPB, C. Jordi Girona 1-3, Campus Nord UPC
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

El fòrum se celebrarà el 29 de març de 2017 a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB).

L'acte d'obertura del fòrum i les presentacions de les empreses tindran lloc a la Sala d'Actes de l'Escola de Camins mentre que les trobades en grups reduïts entre empreses i estudiants es duran a terme a la Sala Àgora.